تدوين پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت

ارائه مشاوره و خدماات دانشجويي

تدوين پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت

 

تدوين پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت

شايد قبل از شروع به انجام پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت (كه البته اگر قبل از آن در مورد تكاليف درسي و يا نگارش مقاله دست به قلم نشده باشيد، شايد مرحله سختي هم به حساب بيايد) اين سوال در ذهن شما باشد كه اصولا چه چيزي را بايد در پروپوزال بنويسيد و يك پروپوزال شامل چه قسمت هايي مي شود؟

نكته اينجاست كه ما يك الگوي واحد در تمامي دانشگاه هاي كشور نداريم و هر دانشكده اي داراي الگوي مخصوص به خود است. اما قسمت هايي هستند كه در همه پروپوزال ها مشابه اند، قسمت هايي همچون بيان مسئله، ضرورت تحقيق، روش تحقيق، پيشينه پژوهش و فرضيات تحقيق. در اصل هدف بخش هاي بيان شده، معرفي ابعاد و چارچوب اصلي مورد نظر است، كه به عنوان اولين مرحله در نظر گرفته مي شوند. چرا كه نهايتا هدف شما پاسخگويي به سوالات و فرضيات است.

 در اين مرحله چالش اصلي شما اطمينان از اين است كه موارد ذكر شده به گونه اي طراحي گردد كه قابل برازش باشد. لذا بايستي بخش هاي مختلف طرح تحقيق، به صورت علمي و با دقت و ترجيحا با استناد به منابع معتبري كه به عنوان مقاله بيس انتخاب گرديده است، تدوين شوند. همچنين قسمت هاي مختلف مثل سوالات، فرضيات، اهداف و مدل تحقيق، بايستي با يكديگر همپوشاني داشته و مغاير با هم نباشند. طراحي اين بخش ها نيز از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. به صورتي كه اگر بخش هاي پروپوزال اشتباه نگارش شوند، در هنگام تصويب پروپوزال و انجام پايان نامه، فرد با مشكلات زيادي مواجه خواهد شد.

دومين بخش در انجام پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت، بيان مسئله و ادبيات تحقيق است. در اين بخش شما چكيده اي از مطالعاتي كه خود در ابتداي انتخاب موضوع انجام داده ايد را عنوان كرده و سپس با كمي تحقيق و مطالعه بيشتر، آن را گسترش مي دهيد.

بخش سوم در پروپوزال انتخاب يك روش مناسب براي پاسخ به سوالات تحقيق و رسيدن به اهداف تحقيق است. معمولا روش تحقيق با توجه به موضوع پروپزال انتخاب مي گردد.

تدوين پروپزال كارشناسي ارشد مديريتتدوين پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت

دانشجويان عزيز بايد در نظر داشته باشند كه نگارش پروپوزال مرحله مهمي در فرايند انجام پايان نامه است. وقتي يك پروپوزال به خوبي تدوين شده باشد، مانند يك نقشه، ادامه مسير را تا انتها و تا روز دفاع به شما نشان مي دهد. بنابراين هر چقدر كه در نوشتن پروپوزال دقت به خرج دهيم، در نهايت پايان نامه بهتر انجام خواهد شد.

مديراما دانشجويان عزيز مديريت را در تدوين پرپوزال ياري مي رساند. مشاوران اين باشگاه به دليل سابقه كار بالا تقريبا با همه پروپوزال هاي دانشگاه هاي كشور اعم از دانشگاه هاي تهران، دانشگاه هاي دولتي شهرستان ها، دانشگاه هاي آزاد اسلامي، پيام نور و غيرانتفاعي آشنا هستند و به شما كمك مي كنند تا پروپوزال خود را به بهترين نحو تدوين كنيد.

برخي از زمينه هايي كه باشگاه دانشجويان مديريت در آن پروپزال هاي زيادي انجام داده عبارتند از:

پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت اجرايي
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت منابع انساني
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت دولتي
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت فناوري اطلاعات
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت صنعتي
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت گردشگري
پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت آموزشي

 

براي دريافت مشاوره و ثبت درخواست تدوين پروپوزال مي توانيد درخواست خود را از طريق لينك زير ثبت نماييد. لطفا ايميل و شماره تماس خود را دقيق وارد كنيد تا ما بتوانيم با شما تماس بگيريم.

ثبت درخواست تدوين پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت

همچنين مي توانيد از لينك زير نمونه هايي از پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت را به رايگان دانلود كنيد:

 

دانلود رايگان پروپوزال كارشناسي ارشد مديريت 

مديراما؛ باشگاه دانشجويان مديريت

@IRMODIRAMA

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.